0002名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 11:31:01.02ID:xFAOr5L+ エヘヘ 0003名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 19:15:49.26ID:rHnvKUgL 現在実用的なのは【JPCSP】、また【PPSSPP】も将来性あり。詳しくはWiki参照 0004名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 19:17:35.95ID:rHnvKUgL ノートのオンボでスローなのは【JPCSP】、【PPSSPP】はキビキビ動く。詳しくはWiki参照 0005名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 19:18:51.97ID:rHnvKUgL ノートのオンボで【JPCSP】、【PPSSPP】の両方試せば ぜんぜん違うのはどうしたってわかる 0006名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 21:20:24.41ID:xgu/vKr8 必死やなw 0007名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/08(金) 10:55:23.44ID:8EAcBp9X>>1乙 ファルコムのゲームはJPCSPが鉄板だぜ 0008名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/08(金) 11:17:03.47ID:ZsAW1o2m>>1乙 尻の力抜けよJAVAぶち込んでやんよ 0009名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/09(土) 06:40:17.07ID:vPtfbCvl FF4やるならJPCSPのほうがいいのかね 0010名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/09(土) 09:34:10.73ID:+1wywrDS PPSSPPでええで 0011名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/09(土) 12:14:07.86ID:vPtfbCvl そうなのか JPCSPとPPSSPPの動作報告っての見た感じJPCSPのがいいのかなと思ってさ ひょっとしてあの動作報告データって古すぎてもう当てにならない感じなのかね 0012名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/09(土) 13:38:39.52ID:YKOcb2IH 現在実用的なのは【JPCSP】、また【PPSSPP】も将来性あり。詳しくはWiki参照 0013名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/12(火) 09:34:25.14ID:M6dH++k9 r3587 Always store the GE in a 32-bit texture, 16-bit textures are causing color artifacts. r3586 Fixed ELF relocation R_MIPS_GPREL16: it is really doing no relocation. r3585 Reverted r3535. 0014名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/13(水) 09:07:25.34ID:tAEG+fls r3590 Avoid locking the scheduler while executing an Interrupt handler. r3589 Check for video textures also during memset, not just memcpy. This could avoid flickering while playing MPEG videos. r3588 Always store the GE and FB in a 32-bit texture, 16-bit textures are causing color artifacts. 0015名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/13(水) 12:52:10.50ID:IuKI2T2J 現在実用的なのは【JPCSP】、また【PPSSPP】も将来性あり。詳しくはWiki参照 0016名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/13(水) 14:12:49.43ID:Gcj/5eHh はいはい、尻の力抜けよJAVAぶち込んでやんよ 0017名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/14(木) 09:06:21.39ID:3Syz4SrC r3591 Fixed sceAudiocodecInit when called multiple times. 0018名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/14(木) 10:31:40.54ID:j5y+5VIv JPCSPがまともに動かないのはオンボ糞スペだから ハイスペならJPCSP最強 0019名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/16(土) 19:49:10.31ID:ChOAKoQ9 > ノートでオンボで32bitでもサクサク感のPPSSPP大勝利
>>6.8,10 こういう特徴ある同じコピペを連投してるのは全員大阪奈良田村だったというWWWWWホモコピペもこの糖質猿の自動スクリプトの仕業でしたWWWWWWWWWWWWWWWWWW 0036名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/20(水) 00:43:20.30ID:aUAwjrur 2chがまだ無い時代から自演荒らし日本語通じないホラ吹き腰抜け韓国豚こと全員同一人物のネモ雑音豚村勇者団子パラ子他2ch特徴ある糞コテほぼ全部の住処の一部 ロリコンって病気ですか? http://mewstorage.coresv.com/test/read.cgi/logN_main4/938766688/ 26 : たむぅ〜 :1999/10/01(金) 18:21男ってさぁ、みんなロリコンの兆候があるんだよねぇ♪ プレステ2エミュについて語ろう【PCSX2】vol105 エロゲ大好き豚村いじめ本会場 http://anago.2ch.net/test/read.cgi/software/1401620932/ ホモコピペしてた気持ち悪いゴミもエロゲ豚で確定W 【FEZ】ファンタジーアースゼロ雑豚村スレ1152 http://peace.2ch.net/test/read.cgi/mmo/1407600338/ 【コピペ汚物】雑音犬畜生Part50【水遁中毒】 http://anago.2ch.net/test/read.cgi/tubo/1364202711/ 【P2P】 PCゲーム総合スレ Vol.423 【Warez】 朝昼晩完全常駐 http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/download/1407865857/ BTで拾えるアニメ 78 http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/download/1407852761/ Intelの次世代技術について語ろう 77 http://anago.2ch.net/test/read.cgi/jisaku/1403855657/ 【tamchin777】田村仁寿君のスレ その4 ●流出時に本名住所バレw http://anago.2ch.net/test/read.cgi/jisaku/1368457357/ mabinogi -マビノギ- kukululive総合スレ41 http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/net/1400146591/ 【FEZ】ファンタジーアースゼロ I鯖ネツァワル晒しスレ45 http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/net/1406924362/ マヌケの粘着猿が攻撃されたと思い込んだ時よく使う罵倒単語 コイツ馬鹿真性理屈証明論理妄想具体例キチガイハゲアホクズゴミカスボケ池沼雑魚底辺貧乏人チョンキムチシャドーボクシング低スペ虚しい悔しい怖い頓珍漢声だしてワロタしゃぶれよ恥ずかしい暇人 鼻息有益くさそう(震え声)じゃねじゃねーよ〜脳低脳低能おっさんおじいちゃんジジイ爺神お前情弱、俺情強、お前負け組、俺勝ち組〜の人気に嫉妬釣れたキモオタ女ブス俺イケメン大学自慢 劣等ミンジョク自己紹介夏だなぁ見えない敵火病発狂ガキファビョ嫉妬恨み女ダサい大阪弁ワラタ相手にしないイカれたほざく吐きそう社会不適合者無能惨め汚物 NG宣言ちんこうんこ知ったかウザいお薬逝2度と来んな英語自慢、内容中身の無いレス中卒ムカつく粋がんな汚物〜虫 特に分かりやすい特徴は、。が異常に多い、浪人と携帯とID毎回変えまくりで自演、ファビョると思考停止してオウム返しかコピペスクリプトにシフト 次点はホモネタAA単芝3芝顔文字空白☆♪「」(笑)?・・・。。。!!!ID:〜^^;^^やネトウヨ発言などを多用するアスペ分裂病患者が居ますのでいじめてみましょうw 0037名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/20(水) 08:00:41.55ID:enOpwWaI 本日のNGID ID:aUAwjrur 0038名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/23(土) 08:55:08.15ID:3UIbLA1g r3595 sceUtilityXXX: disabled draw speed handling as this is causing problems in multiple applications. Requires more investigation. r3594 Implemented alpha test mask (only available with shaders). r3593 Added tests for alpha mask and shade model in 3DStudio r3592 Improvements for external software renderer 0039名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/29(金) 00:36:58.73ID:O+AzqFmp わろた 0040名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/29(金) 10:18:29.99ID:eB8TLdUn r3598 Removed special character causing compilation issue r3597 Fixed sceKernelSelfStopUnloadModule: wrong parameters were expected. r3596 Ported the Atrac3+ decoder from Maxim Poliakovski to java. This port is based on the ffmpeg sources. It is not yet integrated into the emulator but will allow a more accurate emulation of the PSP sceAtrac3plus functions and avoid the external decoders and associated temporary files. A small test application is provided (Atrac3plusTest) that can play a file named "sample.at3p". 0041名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/29(金) 11:15:25.46ID:NZJjwQez JavaサイトにJavaの脆弱性を悪用する不正広告、マルウェア感染の恐れ http://www.itmedia.co.jp/enterprise/articles/1408/28/news043.html0042名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/30(土) 13:33:16.21ID:U2l2y/I8 尻の力抜けよJAVAぶち込んでやんよ 0043名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/30(土) 18:18:19.39ID:/osuBwei r3600 Updated sceAtracLowLevelDecode to use the new java Atrac3+ decoder. This should improve its compatibility for Atrac3+ audio. r3599 Fixes in Atrac3plus java decoder. Started work on Atrac3 java decoder. 0044名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/31(日) 10:31:03.04ID:o0LnSEig 拓大中退の俺様が分かる範囲で翻訳した
r3600 更新した sceAtrac低レベルDecode to use the new java Atrac3+ decoder. これはshould improve its compatibility for Atrac3+オーディオ. r3599 Fixes in Atrac3plus java decoder. Started work on Atrac3 java decoder 0045名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/31(日) 12:17:09.54ID:2yWJWwk9 ははは、ばかだこいつ やーいばーかばーか 0046名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/31(日) 14:19:00.43ID:LHW6vLCN ばーかーばーかー 0047名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/01(月) 10:11:58.67ID:K5KZHUJF r3603 Enabled java AT3 decoder for sceAtracLowLevelDecode r3602 Complete Atrac3 java decoder. Not yet activated, need some testing. r3601 Avoid NullPointerException in sceMpegAvcDecodeDetail. sceMpegRingbufferConstruct can have a NULL data pointer for Pmp video. 0048名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/02(火) 09:52:08.30ID:wTkedwyr 拓大中退の俺様が分かる範囲で翻訳した
r3603 Enabled java AT3 decoder for sceAtrac低レヴェルDecode r3602 完全 Atrac3 java decoder. まだactivatedない, need いくつかテスト中 r3601 Avoid NullPointerException in sceMpegAvcDecodeDetail. sceMpegRingbufferConstruct 出来る have a NULL data pointer for Pmp video 0049名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/03(水) 09:07:09.59ID:2CQfwppC r3605 Avoid compilation warnings. No functionality change. r3604 Fixed support of mono audio output in new Java Atrac3 and Atrac3+ decoders. 0050名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/06(土) 09:09:02.50ID:gniOpBeb r3607 Fixed sceKernelLoadModuleByID when trying to load from inside a large file r3606 Fixed sceUtilitySatadata mode=LOAD/READ: return error when savedata file not present even when data address is 0. 0051名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/08(月) 09:57:48.85ID:nVky774A r3608 Added MP3 Layer-3 decoder to new java codecs. Still only activated for sceAtracLowLevelDecode. 0052名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/08(月) 13:44:41.94ID:cW78pig/ リャクセ・カス 0053名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/09(火) 17:52:23.67ID:Jxvwq90w ソフト板担当の報告人55歳だったわWWWWWWWWWWW 言い回しがジジイ臭すぎて即バレwハゲで頻尿でジジイコンプレックスがあるみたいw 虹で興奮とか1970年とか萌えエロなんて無い?時代wオナニー出来る歳でもないwインポ野郎w
r3608 Added MP3 Layer-3 decoder to 新しいjava codecs. Still のみ activated for sceAtrac低レヴェルDecode 0055名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/10(水) 09:11:16.15ID:Pre1iGk2 r3610 Updated sceAudiocodecDecode to use new Java codecs. r3609 Started work on Java AAC codec. Based on ffmpeg implementation. 0056名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/11(木) 09:22:03.66ID:lSp3anOB r3611 More progress on AAC java decoder. Not yet completed. 0057名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/13(土) 06:04:29.24ID:OiY6GAdA MHP3について、 pauth file decrypter なんですが、PSPのほうで使用しても .decrypt ファイルが生成されません。.bin と .key が更新 されるのかと思ったのですが更新されずそのファイルを戻して 起動してもやはり黒画面でフリーズしてしまいます。 何か根本的に間違っている気もするのですが、ご教示ください。 PAUTH に作られたのは、63dbb339 と dbf1b7f2 です。 0058名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/13(土) 08:45:13.68ID:Blq2OzlT r3612 More progress on AAC java decoder. Not yet completed but close to be functional. 0059名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/14(日) 08:38:32.63ID:tCU2ibZA r3616 Fixed AAC java decoder. r3615 Implemented sceAac using AAC java decoder. r3614 Fixed sceVaudioChReserve: accept frequency=44100 r3613 Fixes for AAC java decoder. 0060名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/14(日) 09:19:38.65ID:6WpKrtha 拓大中退の俺様では分かる単語が一つもありません ごめんなさい 0061名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/15(月) 09:30:46.12ID:DAD7fMkI r3619 Cleanup sceAtracLowLevelDecode: the new Java decoder is now handling all the cases, MediaEngine (Xuggler) is no longer needed. r3618 Implemented sceMp3LowLevelDecode and sceMp3LowLevelInit using the Java MP3 decoder. r3617 Fix in java MP3 decoder. 0062名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/16(火) 19:51:15.67ID:PDzGVmmq>>57 〜.decrypt というか 〜.bin.decrypt ファイルが新規に生成される。
手元では ppsspp v0.9.6 の頃 PSP-3000 04g LCFW 6.60 LME1.8 QuickFix版 でやった。 ちなみに6.39系の LCFW で作業してもバイナリ差分のない同一のファイルが生成された。 オフラインだけなら13個、オンライン(集団演習とか)もやるなら15個要る、 面倒くさいのは最初だけだから、めげずにガンガレ。 0063名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/17(水) 09:08:40.53ID:ISvjB6+V r3623 Avoid UnsupportedOperationException when trying to load an encrypted EBOOT.PBP (e.g. official demo) r3622 Fixed sceAac preventing the output of the decoded audio. r3621 Avoid DEBUG logs when pausing the emulator. r3620 Completely ported the sceMp3 module to the new java MP3 decoder. 0064名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/20(土) 09:27:46.08ID:swdI6x+Q r3630 Bug fix from r3629 r3629 Migrated sceAtrac3plus to the new java decoders. This is a big change that could break a lot of applications! r3628 Fixed a bug in the java Atrac3+ decoder. r3627 Trying to improve the timing of sceIoRead: do not delay when reading a very small size. r3626 Improvement in UPnP discovery: allow any order for "ST:" and "Location:" tags. r3625 Accept file from command line in CodecTest application r3624 Fixed native stereoToMono function. 0065名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/20(土) 10:29:25.65ID:iIpmjTbA 拓大早くきてくれーッ! 0066名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/21(日) 01:01:38.76ID:ZRgaML73>>65 俺以外にも好きなやついたのかww 0067名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/21(日) 08:41:50.04ID:gLTNu3R8 r3632 Added support for decoding of PSMF audio into CodecTest application, for investigations. r3631 Improved sceAtracGetBufferInfoForReseting and sceAtracResetPlayPosition. 0068名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/21(日) 08:55:01.11ID:2pTaE18e 自分でゲームを作ってみたい人必見。
「ウディタ」とは? ・ダウンロード完全無料のゲーム作成ツールです。 ・自由度が高いです。その分初心者には難しいかも。 ・作成したゲームは自由に配布したり、コンテストに投稿することも可能。 ・ブログや講座や質問掲示板なども充実してます。 ■作り方しだいでパズル・シミュ・アクション・ RTS・他なんでも作れます。 ■「コモンイベント」を利用すれば、自分では難しいシステムも実現できます。 ■このツールで作られたゲームは1000作以上です。大部分が無料で遊べます。 0069名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/23(火) 18:30:07.32ID:i9J17k4i 訳してくだーたい 0070名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/23(火) 19:06:52.86ID:ciVGQWBV 訳:音の出るやつちょっと変えたよ 0071名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/24(水) 09:09:19.28ID:TiOuLwod r3637 Updated the README r3636 Implemented the playback of music (PSP_GAME/SND0.AT3) in the UMD browser. Atrac3+ is now also supported thanks to the Java decoder. r3635 Migrated the audio decoding for videos (sceMpeg and scePsmfPlayer) to use the Java decoders instead of Xuggle. Removed 2 audio settings as they have been made obsolete by the Java decoders: "Extract media files to TMP folder" and "Enable Atrac3+ decoding". r3634 Improved sceAtracResetPlayPosition() and handling of mono audio. r3633 Java atrac3+ decoder: draft implementation for GHA Phase shifting (not implemented in ffmpeg). 0072名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/26(金) 09:07:08.59ID:rMsY+qqx r3638 cleanup properties for now unused setting 0073名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/27(土) 08:58:42.81ID:N7D92EGo r3639 Fixed the performance issue introduced by r3588 when enabling the shader implementation for the "Stencil test", at least it should now be back to the previous behavior. 0074名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/27(土) 20:54:34.62ID:gG0shXfa 【EMU】PC用PSPエミュのスレ21 http://anago.2ch.net/test/read.cgi/software/1411567872/
なんかソフト板にたってた。どういうつもり? 相談あったっけ? 0075名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/27(土) 21:04:07.23ID:9GJnuNIq そういう話は昔あったな 0076名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/27(土) 23:52:58.61ID:n3B/0n/9>>74 今更ではあるけどこっちにスレ立ってる方がおかしい 一応こっちはチートとかの板だから ただなんで今頃黙って立てたんだろうな 0077名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/28(日) 14:29:37.56ID:zXcH6zra このスレ過疎りすぎだろwJPCSPマンセーの人達はどこいったの? PPSSPPに駆逐されたの? 0078名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/28(日) 14:53:39.52ID:IZGh3bsY 向こうもアホほど過疎ってるけどなあ 0079名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/28(日) 16:11:37.47ID:KLcRCS9H 地味にアップデートされてはいるが 動くソフトが増えたわけでもなし 0080名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/03(金) 07:46:59.79ID:cessbBaF r3646 Hack to workaround audio synchronization issues in videos for some applications. r3645 Hack to workaround audio synchronization issues in videos for some applications. r3644 External software renderer: updated the "unsafe" pointers (currently not activated) on 64-bit systems to also support the JVM option "-XX:+UseCompressedOops" r3643 Trying to workaround a bug I found in my NVIDIA OpenGL drivers for the handling of the vertex cache. This could be the cause for the issue reported with the vertex cache. r3642 Fixes for the audio decoding in scePsmfPlayer since the introduction of the Java audio decoder. r3641 Implemented the video command BBOX completely in software, without OpenGL. The warning "BoundingBox Query result not available in due time" was often reported in log files, which could be a cause for slow downs in applications using of a lot of BBOX commands per frame. 0081名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/05(日) 07:53:53.14ID:k5r3PFG6 r3647 Improved sceAtracGetBufferInfoForReseting when the atrac3 buffer already contains the complete data. 0082名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/09(木) 08:52:30.46ID:AWxjPiiq r3653 Updated README r3652 Implemented "Eject/Insert Memory Stick" in menu. Improved compatibility of UMD switching (notifying first that the UMD has been removed). r3651 Fixed ArrayIndexOutOfBoundsException in some videos decoded by h264j r3650 Draft PSMF player using h264j for the video decoding and the java Atrac3+ decoder for the audio. For investigations, not integrated yet into the emulator. r3649 Bug fix in h264j which was causing incorrect video decoding. This bug has also been reported to the author of h264j. r3648 Integrating h264j (https://code.google.com/p/h264j/) for the video decoding in Java. This is the unchanged commit r4 from this external project. 0083名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/11(土) 10:52:58.03ID:8Qbsb3yv r3654 Fixed frame corruption in h264j 0084名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/12(日) 23:07:03.56ID:r6zLjKwx 拓大ィ 0085名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/16(木) 10:02:01.79ID:7NnC5+go r3655 Fixed issue introduced by r3645 0086名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/18(土) 07:08:57.31ID:RF6bz03s r3657 Avoid spamming "sceKernelUnlockLwMutex unknown uid/sceKernelLockLwMutex unknown uid" for uid=0. r3656 Fixed some sound decoding issues in the MP3 java decoder. 0087名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/23(木) 09:23:50.54ID:imgFeRTb r3660 Added debugging information in JpcspConnector to support debugging of sceMpeg functions on a real PSP. r3659 Introduced java decoder for video decoding using h264j. Completely migrated PSP video modules (sceMpeg, scePsmf, scePsmfPlayer) to use this java decoder. Now Xuggle is no longer used in these modules. Removed now obsolete audio and MediaEngine option settings. Warning: this change could break a lot of applications! Use only for regression testing. r3658 Improved compatibility of SRC audio output (sceAudioSRCOutputBlocking and sceAudioOutput2OutputBlocking): two different threads can output audio on the SRC channel without interfering with each others. Simulate using 2 SRC channels. 0088名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/23(木) 15:17:15.69ID:sWLgVSA2 > 現在実用的なのは【JPCSP】
ばかおまえじゃん・・・ 0090名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/25(土) 07:56:09.98ID:Ms1/saHj r3661 Fixed scePsmfPlayerGetVideoData for a pixelMode different from ABGR8888. Implemented sceMpegAvcCopyYCbCr and sceMpegAvcConvertToYuv420. 0091名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/26(日) 15:27:20.33ID:ogyJdB+Y r3662 Avoid a short display of garbage data when using the option "Enable saving GE screen to textures instead of memory". 0092名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/28(火) 08:50:02.37ID:kX8Ops4F r3665 sceFont: implemented reading of overlay glyphs and compressed character codes. They are used by the PSP original kr0.pgf (Korean language). r3664 Using SourceHanSans font as a default jpn0.pgf font, as suggested by Onelight. r3663 scePsmfPlayer: try to avoid audio stuttering at the beginning of the video. 0093名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/30(木) 09:25:48.90ID:S5CbKtuB r3668 Ported the video decoding in the UMD browser from Xuggle to h264j (Java decoder). r3667 Implemented sceMpegGetUserdataAu based on test results using JpcspConnector. r3666 Added debugging information in JpcspConnector for sceMpegGetUserdataAu and sceMpegQueryUserdataEsSize to allow investigation on this functionality. 0094名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/01(土) 07:51:10.83ID:Hivj3Gf9 r3671 Improvement of sceMpegGetUserdataAu r3670 Small compatibility improvement for sceAtracReinit r3669 Implemented sceGeGetMtx for the external software renderer 0095名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/04(火) 09:56:37.44ID:P1Vspcqu r3674 More robustness in the UMD browser while reading the ICON1.PMF: read the PSMF header to check if an audio stream is present. r3673 Fixed font shadows displayed from sceUtility dialog (savedata, messages). Was broken by r3665. r3672 Implemented playback of sound from ICON1.PMF in UMD browser. 0096名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/04(火) 20:31:03.62ID:Bfi9Fa7r ヤクしてくだああああたあああああああああああい 0097名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/05(水) 08:00:43.15ID:ImqIn4/z>>96 ヤクってまさか危険ドラ●グ??? 0098名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/05(水) 10:57:47.39ID:8b+k/0Cq 私は前世で精霊騎士をしていました。 盟約を交わした仲間を現世で探しています。 私の名前はファミルです 0099名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/06(木) 09:40:02.36ID:aHHeOrbx r3675 Fixed display of videos in UMD browser: take correct size from PSMF header, use RGB color (not BGR). 0100名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/08(土) 08:46:07.94ID:JnwUc01S r3676 Fixed unresolve of R_MIPS_32, R_MIPS_HI16, R_MIPS_LO16 relocation at module unloading.