0002名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 11:31:01.02ID:xFAOr5L+ エヘヘ 0003名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 19:15:49.26ID:rHnvKUgL 現在実用的なのは【JPCSP】、また【PPSSPP】も将来性あり。詳しくはWiki参照 0004名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 19:17:35.95ID:rHnvKUgL ノートのオンボでスローなのは【JPCSP】、【PPSSPP】はキビキビ動く。詳しくはWiki参照 0005名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 19:18:51.97ID:rHnvKUgL ノートのオンボで【JPCSP】、【PPSSPP】の両方試せば ぜんぜん違うのはどうしたってわかる 0006名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/07(木) 21:20:24.41ID:xgu/vKr8 必死やなw 0007名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/08(金) 10:55:23.44ID:8EAcBp9X>>1乙 ファルコムのゲームはJPCSPが鉄板だぜ 0008名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/08(金) 11:17:03.47ID:ZsAW1o2m>>1乙 尻の力抜けよJAVAぶち込んでやんよ 0009名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/09(土) 06:40:17.07ID:vPtfbCvl FF4やるならJPCSPのほうがいいのかね 0010名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/09(土) 09:34:10.73ID:+1wywrDS PPSSPPでええで 0011名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/09(土) 12:14:07.86ID:vPtfbCvl そうなのか JPCSPとPPSSPPの動作報告っての見た感じJPCSPのがいいのかなと思ってさ ひょっとしてあの動作報告データって古すぎてもう当てにならない感じなのかね 0012名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/09(土) 13:38:39.52ID:YKOcb2IH 現在実用的なのは【JPCSP】、また【PPSSPP】も将来性あり。詳しくはWiki参照 0013名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/12(火) 09:34:25.14ID:M6dH++k9 r3587 Always store the GE in a 32-bit texture, 16-bit textures are causing color artifacts. r3586 Fixed ELF relocation R_MIPS_GPREL16: it is really doing no relocation. r3585 Reverted r3535. 0014名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/13(水) 09:07:25.34ID:tAEG+fls r3590 Avoid locking the scheduler while executing an Interrupt handler. r3589 Check for video textures also during memset, not just memcpy. This could avoid flickering while playing MPEG videos. r3588 Always store the GE and FB in a 32-bit texture, 16-bit textures are causing color artifacts. 0015名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/13(水) 12:52:10.50ID:IuKI2T2J 現在実用的なのは【JPCSP】、また【PPSSPP】も将来性あり。詳しくはWiki参照 0016名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/13(水) 14:12:49.43ID:Gcj/5eHh はいはい、尻の力抜けよJAVAぶち込んでやんよ 0017名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/14(木) 09:06:21.39ID:3Syz4SrC r3591 Fixed sceAudiocodecInit when called multiple times. 0018名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/14(木) 10:31:40.54ID:j5y+5VIv JPCSPがまともに動かないのはオンボ糞スペだから ハイスペならJPCSP最強 0019名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/16(土) 19:49:10.31ID:ChOAKoQ9 > ノートでオンボで32bitでもサクサク感のPPSSPP大勝利
>>6.8,10 こういう特徴ある同じコピペを連投してるのは全員大阪奈良田村だったというWWWWWホモコピペもこの糖質猿の自動スクリプトの仕業でしたWWWWWWWWWWWWWWWWWW 0036名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/20(水) 00:43:20.30ID:aUAwjrur 2chがまだ無い時代から自演荒らし日本語通じないホラ吹き腰抜け韓国豚こと全員同一人物のネモ雑音豚村勇者団子パラ子他2ch特徴ある糞コテほぼ全部の住処の一部 ロリコンって病気ですか? http://mewstorage.coresv.com/test/read.cgi/logN_main4/938766688/ 26 : たむぅ〜 :1999/10/01(金) 18:21男ってさぁ、みんなロリコンの兆候があるんだよねぇ♪ プレステ2エミュについて語ろう【PCSX2】vol105 エロゲ大好き豚村いじめ本会場 http://anago.2ch.net/test/read.cgi/software/1401620932/ ホモコピペしてた気持ち悪いゴミもエロゲ豚で確定W 【FEZ】ファンタジーアースゼロ雑豚村スレ1152 http://peace.2ch.net/test/read.cgi/mmo/1407600338/ 【コピペ汚物】雑音犬畜生Part50【水遁中毒】 http://anago.2ch.net/test/read.cgi/tubo/1364202711/ 【P2P】 PCゲーム総合スレ Vol.423 【Warez】 朝昼晩完全常駐 http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/download/1407865857/ BTで拾えるアニメ 78 http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/download/1407852761/ Intelの次世代技術について語ろう 77 http://anago.2ch.net/test/read.cgi/jisaku/1403855657/ 【tamchin777】田村仁寿君のスレ その4 ●流出時に本名住所バレw http://anago.2ch.net/test/read.cgi/jisaku/1368457357/ mabinogi -マビノギ- kukululive総合スレ41 http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/net/1400146591/ 【FEZ】ファンタジーアースゼロ I鯖ネツァワル晒しスレ45 http://awabi.2ch.net/test/read.cgi/net/1406924362/ マヌケの粘着猿が攻撃されたと思い込んだ時よく使う罵倒単語 コイツ馬鹿真性理屈証明論理妄想具体例キチガイハゲアホクズゴミカスボケ池沼雑魚底辺貧乏人チョンキムチシャドーボクシング低スペ虚しい悔しい怖い頓珍漢声だしてワロタしゃぶれよ恥ずかしい暇人 鼻息有益くさそう(震え声)じゃねじゃねーよ〜脳低脳低能おっさんおじいちゃんジジイ爺神お前情弱、俺情強、お前負け組、俺勝ち組〜の人気に嫉妬釣れたキモオタ女ブス俺イケメン大学自慢 劣等ミンジョク自己紹介夏だなぁ見えない敵火病発狂ガキファビョ嫉妬恨み女ダサい大阪弁ワラタ相手にしないイカれたほざく吐きそう社会不適合者無能惨め汚物 NG宣言ちんこうんこ知ったかウザいお薬逝2度と来んな英語自慢、内容中身の無いレス中卒ムカつく粋がんな汚物〜虫 特に分かりやすい特徴は、。が異常に多い、浪人と携帯とID毎回変えまくりで自演、ファビョると思考停止してオウム返しかコピペスクリプトにシフト 次点はホモネタAA単芝3芝顔文字空白☆♪「」(笑)?・・・。。。!!!ID:〜^^;^^やネトウヨ発言などを多用するアスペ分裂病患者が居ますのでいじめてみましょうw 0037名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/20(水) 08:00:41.55ID:enOpwWaI 本日のNGID ID:aUAwjrur 0038名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/23(土) 08:55:08.15ID:3UIbLA1g r3595 sceUtilityXXX: disabled draw speed handling as this is causing problems in multiple applications. Requires more investigation. r3594 Implemented alpha test mask (only available with shaders). r3593 Added tests for alpha mask and shade model in 3DStudio r3592 Improvements for external software renderer 0039名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/29(金) 00:36:58.73ID:O+AzqFmp わろた 0040名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/29(金) 10:18:29.99ID:eB8TLdUn r3598 Removed special character causing compilation issue r3597 Fixed sceKernelSelfStopUnloadModule: wrong parameters were expected. r3596 Ported the Atrac3+ decoder from Maxim Poliakovski to java. This port is based on the ffmpeg sources. It is not yet integrated into the emulator but will allow a more accurate emulation of the PSP sceAtrac3plus functions and avoid the external decoders and associated temporary files. A small test application is provided (Atrac3plusTest) that can play a file named "sample.at3p". 0041名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/29(金) 11:15:25.46ID:NZJjwQez JavaサイトにJavaの脆弱性を悪用する不正広告、マルウェア感染の恐れ http://www.itmedia.co.jp/enterprise/articles/1408/28/news043.html0042名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/30(土) 13:33:16.21ID:U2l2y/I8 尻の力抜けよJAVAぶち込んでやんよ 0043名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/30(土) 18:18:19.39ID:/osuBwei r3600 Updated sceAtracLowLevelDecode to use the new java Atrac3+ decoder. This should improve its compatibility for Atrac3+ audio. r3599 Fixes in Atrac3plus java decoder. Started work on Atrac3 java decoder. 0044名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/31(日) 10:31:03.04ID:o0LnSEig 拓大中退の俺様が分かる範囲で翻訳した
r3600 更新した sceAtrac低レベルDecode to use the new java Atrac3+ decoder. これはshould improve its compatibility for Atrac3+オーディオ. r3599 Fixes in Atrac3plus java decoder. Started work on Atrac3 java decoder 0045名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/31(日) 12:17:09.54ID:2yWJWwk9 ははは、ばかだこいつ やーいばーかばーか 0046名無しさん@お腹いっぱい。2014/08/31(日) 14:19:00.43ID:LHW6vLCN ばーかーばーかー 0047名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/01(月) 10:11:58.67ID:K5KZHUJF r3603 Enabled java AT3 decoder for sceAtracLowLevelDecode r3602 Complete Atrac3 java decoder. Not yet activated, need some testing. r3601 Avoid NullPointerException in sceMpegAvcDecodeDetail. sceMpegRingbufferConstruct can have a NULL data pointer for Pmp video. 0048名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/02(火) 09:52:08.30ID:wTkedwyr 拓大中退の俺様が分かる範囲で翻訳した
r3603 Enabled java AT3 decoder for sceAtrac低レヴェルDecode r3602 完全 Atrac3 java decoder. まだactivatedない, need いくつかテスト中 r3601 Avoid NullPointerException in sceMpegAvcDecodeDetail. sceMpegRingbufferConstruct 出来る have a NULL data pointer for Pmp video 0049名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/03(水) 09:07:09.59ID:2CQfwppC r3605 Avoid compilation warnings. No functionality change. r3604 Fixed support of mono audio output in new Java Atrac3 and Atrac3+ decoders. 0050名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/06(土) 09:09:02.50ID:gniOpBeb r3607 Fixed sceKernelLoadModuleByID when trying to load from inside a large file r3606 Fixed sceUtilitySatadata mode=LOAD/READ: return error when savedata file not present even when data address is 0. 0051名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/08(月) 09:57:48.85ID:nVky774A r3608 Added MP3 Layer-3 decoder to new java codecs. Still only activated for sceAtracLowLevelDecode. 0052名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/08(月) 13:44:41.94ID:cW78pig/ リャクセ・カス 0053名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/09(火) 17:52:23.67ID:Jxvwq90w ソフト板担当の報告人55歳だったわWWWWWWWWWWW 言い回しがジジイ臭すぎて即バレwハゲで頻尿でジジイコンプレックスがあるみたいw 虹で興奮とか1970年とか萌えエロなんて無い?時代wオナニー出来る歳でもないwインポ野郎w
r3608 Added MP3 Layer-3 decoder to 新しいjava codecs. Still のみ activated for sceAtrac低レヴェルDecode 0055名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/10(水) 09:11:16.15ID:Pre1iGk2 r3610 Updated sceAudiocodecDecode to use new Java codecs. r3609 Started work on Java AAC codec. Based on ffmpeg implementation. 0056名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/11(木) 09:22:03.66ID:lSp3anOB r3611 More progress on AAC java decoder. Not yet completed. 0057名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/13(土) 06:04:29.24ID:OiY6GAdA MHP3について、 pauth file decrypter なんですが、PSPのほうで使用しても .decrypt ファイルが生成されません。.bin と .key が更新 されるのかと思ったのですが更新されずそのファイルを戻して 起動してもやはり黒画面でフリーズしてしまいます。 何か根本的に間違っている気もするのですが、ご教示ください。 PAUTH に作られたのは、63dbb339 と dbf1b7f2 です。 0058名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/13(土) 08:45:13.68ID:Blq2OzlT r3612 More progress on AAC java decoder. Not yet completed but close to be functional. 0059名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/14(日) 08:38:32.63ID:tCU2ibZA r3616 Fixed AAC java decoder. r3615 Implemented sceAac using AAC java decoder. r3614 Fixed sceVaudioChReserve: accept frequency=44100 r3613 Fixes for AAC java decoder. 0060名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/14(日) 09:19:38.65ID:6WpKrtha 拓大中退の俺様では分かる単語が一つもありません ごめんなさい 0061名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/15(月) 09:30:46.12ID:DAD7fMkI r3619 Cleanup sceAtracLowLevelDecode: the new Java decoder is now handling all the cases, MediaEngine (Xuggler) is no longer needed. r3618 Implemented sceMp3LowLevelDecode and sceMp3LowLevelInit using the Java MP3 decoder. r3617 Fix in java MP3 decoder. 0062名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/16(火) 19:51:15.67ID:PDzGVmmq>>57 〜.decrypt というか 〜.bin.decrypt ファイルが新規に生成される。
手元では ppsspp v0.9.6 の頃 PSP-3000 04g LCFW 6.60 LME1.8 QuickFix版 でやった。 ちなみに6.39系の LCFW で作業してもバイナリ差分のない同一のファイルが生成された。 オフラインだけなら13個、オンライン(集団演習とか)もやるなら15個要る、 面倒くさいのは最初だけだから、めげずにガンガレ。 0063名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/17(水) 09:08:40.53ID:ISvjB6+V r3623 Avoid UnsupportedOperationException when trying to load an encrypted EBOOT.PBP (e.g. official demo) r3622 Fixed sceAac preventing the output of the decoded audio. r3621 Avoid DEBUG logs when pausing the emulator. r3620 Completely ported the sceMp3 module to the new java MP3 decoder. 0064名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/20(土) 09:27:46.08ID:swdI6x+Q r3630 Bug fix from r3629 r3629 Migrated sceAtrac3plus to the new java decoders. This is a big change that could break a lot of applications! r3628 Fixed a bug in the java Atrac3+ decoder. r3627 Trying to improve the timing of sceIoRead: do not delay when reading a very small size. r3626 Improvement in UPnP discovery: allow any order for "ST:" and "Location:" tags. r3625 Accept file from command line in CodecTest application r3624 Fixed native stereoToMono function. 0065名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/20(土) 10:29:25.65ID:iIpmjTbA 拓大早くきてくれーッ! 0066名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/21(日) 01:01:38.76ID:ZRgaML73>>65 俺以外にも好きなやついたのかww 0067名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/21(日) 08:41:50.04ID:gLTNu3R8 r3632 Added support for decoding of PSMF audio into CodecTest application, for investigations. r3631 Improved sceAtracGetBufferInfoForReseting and sceAtracResetPlayPosition. 0068名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/21(日) 08:55:01.11ID:2pTaE18e 自分でゲームを作ってみたい人必見。
「ウディタ」とは? ・ダウンロード完全無料のゲーム作成ツールです。 ・自由度が高いです。その分初心者には難しいかも。 ・作成したゲームは自由に配布したり、コンテストに投稿することも可能。 ・ブログや講座や質問掲示板なども充実してます。 ■作り方しだいでパズル・シミュ・アクション・ RTS・他なんでも作れます。 ■「コモンイベント」を利用すれば、自分では難しいシステムも実現できます。 ■このツールで作られたゲームは1000作以上です。大部分が無料で遊べます。 0069名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/23(火) 18:30:07.32ID:i9J17k4i 訳してくだーたい 0070名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/23(火) 19:06:52.86ID:ciVGQWBV 訳:音の出るやつちょっと変えたよ 0071名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/24(水) 09:09:19.28ID:TiOuLwod r3637 Updated the README r3636 Implemented the playback of music (PSP_GAME/SND0.AT3) in the UMD browser. Atrac3+ is now also supported thanks to the Java decoder. r3635 Migrated the audio decoding for videos (sceMpeg and scePsmfPlayer) to use the Java decoders instead of Xuggle. Removed 2 audio settings as they have been made obsolete by the Java decoders: "Extract media files to TMP folder" and "Enable Atrac3+ decoding". r3634 Improved sceAtracResetPlayPosition() and handling of mono audio. r3633 Java atrac3+ decoder: draft implementation for GHA Phase shifting (not implemented in ffmpeg). 0072名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/26(金) 09:07:08.59ID:rMsY+qqx r3638 cleanup properties for now unused setting 0073名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/27(土) 08:58:42.81ID:N7D92EGo r3639 Fixed the performance issue introduced by r3588 when enabling the shader implementation for the "Stencil test", at least it should now be back to the previous behavior. 0074名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/27(土) 20:54:34.62ID:gG0shXfa 【EMU】PC用PSPエミュのスレ21 http://anago.2ch.net/test/read.cgi/software/1411567872/
なんかソフト板にたってた。どういうつもり? 相談あったっけ? 0075名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/27(土) 21:04:07.23ID:9GJnuNIq そういう話は昔あったな 0076名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/27(土) 23:52:58.61ID:n3B/0n/9>>74 今更ではあるけどこっちにスレ立ってる方がおかしい 一応こっちはチートとかの板だから ただなんで今頃黙って立てたんだろうな 0077名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/28(日) 14:29:37.56ID:zXcH6zra このスレ過疎りすぎだろwJPCSPマンセーの人達はどこいったの? PPSSPPに駆逐されたの? 0078名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/28(日) 14:53:39.52ID:IZGh3bsY 向こうもアホほど過疎ってるけどなあ 0079名無しさん@お腹いっぱい。2014/09/28(日) 16:11:37.47ID:KLcRCS9H 地味にアップデートされてはいるが 動くソフトが増えたわけでもなし 0080名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/03(金) 07:46:59.79ID:cessbBaF r3646 Hack to workaround audio synchronization issues in videos for some applications. r3645 Hack to workaround audio synchronization issues in videos for some applications. r3644 External software renderer: updated the "unsafe" pointers (currently not activated) on 64-bit systems to also support the JVM option "-XX:+UseCompressedOops" r3643 Trying to workaround a bug I found in my NVIDIA OpenGL drivers for the handling of the vertex cache. This could be the cause for the issue reported with the vertex cache. r3642 Fixes for the audio decoding in scePsmfPlayer since the introduction of the Java audio decoder. r3641 Implemented the video command BBOX completely in software, without OpenGL. The warning "BoundingBox Query result not available in due time" was often reported in log files, which could be a cause for slow downs in applications using of a lot of BBOX commands per frame. 0081名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/05(日) 07:53:53.14ID:k5r3PFG6 r3647 Improved sceAtracGetBufferInfoForReseting when the atrac3 buffer already contains the complete data. 0082名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/09(木) 08:52:30.46ID:AWxjPiiq r3653 Updated README r3652 Implemented "Eject/Insert Memory Stick" in menu. Improved compatibility of UMD switching (notifying first that the UMD has been removed). r3651 Fixed ArrayIndexOutOfBoundsException in some videos decoded by h264j r3650 Draft PSMF player using h264j for the video decoding and the java Atrac3+ decoder for the audio. For investigations, not integrated yet into the emulator. r3649 Bug fix in h264j which was causing incorrect video decoding. This bug has also been reported to the author of h264j. r3648 Integrating h264j (https://code.google.com/p/h264j/) for the video decoding in Java. This is the unchanged commit r4 from this external project. 0083名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/11(土) 10:52:58.03ID:8Qbsb3yv r3654 Fixed frame corruption in h264j 0084名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/12(日) 23:07:03.56ID:r6zLjKwx 拓大ィ 0085名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/16(木) 10:02:01.79ID:7NnC5+go r3655 Fixed issue introduced by r3645 0086名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/18(土) 07:08:57.31ID:RF6bz03s r3657 Avoid spamming "sceKernelUnlockLwMutex unknown uid/sceKernelLockLwMutex unknown uid" for uid=0. r3656 Fixed some sound decoding issues in the MP3 java decoder. 0087名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/23(木) 09:23:50.54ID:imgFeRTb r3660 Added debugging information in JpcspConnector to support debugging of sceMpeg functions on a real PSP. r3659 Introduced java decoder for video decoding using h264j. Completely migrated PSP video modules (sceMpeg, scePsmf, scePsmfPlayer) to use this java decoder. Now Xuggle is no longer used in these modules. Removed now obsolete audio and MediaEngine option settings. Warning: this change could break a lot of applications! Use only for regression testing. r3658 Improved compatibility of SRC audio output (sceAudioSRCOutputBlocking and sceAudioOutput2OutputBlocking): two different threads can output audio on the SRC channel without interfering with each others. Simulate using 2 SRC channels. 0088名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/23(木) 15:17:15.69ID:sWLgVSA2 > 現在実用的なのは【JPCSP】
ばかおまえじゃん・・・ 0090名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/25(土) 07:56:09.98ID:Ms1/saHj r3661 Fixed scePsmfPlayerGetVideoData for a pixelMode different from ABGR8888. Implemented sceMpegAvcCopyYCbCr and sceMpegAvcConvertToYuv420. 0091名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/26(日) 15:27:20.33ID:ogyJdB+Y r3662 Avoid a short display of garbage data when using the option "Enable saving GE screen to textures instead of memory". 0092名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/28(火) 08:50:02.37ID:kX8Ops4F r3665 sceFont: implemented reading of overlay glyphs and compressed character codes. They are used by the PSP original kr0.pgf (Korean language). r3664 Using SourceHanSans font as a default jpn0.pgf font, as suggested by Onelight. r3663 scePsmfPlayer: try to avoid audio stuttering at the beginning of the video. 0093名無しさん@お腹いっぱい。2014/10/30(木) 09:25:48.90ID:S5CbKtuB r3668 Ported the video decoding in the UMD browser from Xuggle to h264j (Java decoder). r3667 Implemented sceMpegGetUserdataAu based on test results using JpcspConnector. r3666 Added debugging information in JpcspConnector for sceMpegGetUserdataAu and sceMpegQueryUserdataEsSize to allow investigation on this functionality. 0094名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/01(土) 07:51:10.83ID:Hivj3Gf9 r3671 Improvement of sceMpegGetUserdataAu r3670 Small compatibility improvement for sceAtracReinit r3669 Implemented sceGeGetMtx for the external software renderer 0095名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/04(火) 09:56:37.44ID:P1Vspcqu r3674 More robustness in the UMD browser while reading the ICON1.PMF: read the PSMF header to check if an audio stream is present. r3673 Fixed font shadows displayed from sceUtility dialog (savedata, messages). Was broken by r3665. r3672 Implemented playback of sound from ICON1.PMF in UMD browser. 0096名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/04(火) 20:31:03.62ID:Bfi9Fa7r ヤクしてくだああああたあああああああああああい 0097名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/05(水) 08:00:43.15ID:ImqIn4/z>>96 ヤクってまさか危険ドラ●グ??? 0098名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/05(水) 10:57:47.39ID:8b+k/0Cq 私は前世で精霊騎士をしていました。 盟約を交わした仲間を現世で探しています。 私の名前はファミルです 0099名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/06(木) 09:40:02.36ID:aHHeOrbx r3675 Fixed display of videos in UMD browser: take correct size from PSMF header, use RGB color (not BGR). 0100名無しさん@お腹いっぱい。2014/11/08(土) 08:46:07.94ID:JnwUc01S r3676 Fixed unresolve of R_MIPS_32, R_MIPS_HI16, R_MIPS_LO16 relocation at module unloading. 0101名無しさん@お腹いっぱい。2014/12/04(木) 09:12:11.69ID:mO/eWkCt r3677 Improved compatibility of sceNetAdhocPtdOpen: return an error when the connection cannot be established. 0102名無しさん@お腹いっぱい。2014/12/05(金) 10:06:21.36ID:KZfrbo5ihttp://iup.2ch-library.com/i/i1335973-1417520299.jpg0103名無しさん@お腹いっぱい。2014/12/13(土) 10:15:02.35ID:2DQMwCp1 r3678 Activated the multi-threaded rendering for the external software renderer. 0104名無しさん@そうだ選挙に行こう2014/12/14(日) 08:49:55.47ID:FgmzMauY r3679 Do not crash for small bezier patch 0105名無しさん@お腹いっぱい。2014/12/22(月) 06:54:08.02ID:UU0KVJko 低スペ低スペうるさいやつを引き取ってくれや JPCSPこそ低スペじゃ動かない至高のエミュだ! 0106名無しさん@お腹いっぱい。2014/12/22(月) 07:43:17.84ID:uYZgrRTs ・・・以上、頭が低スペな奴の空し〜〜〜〜いボヤキをお届しました♪ (^o^)v 0107名無しさん@お腹いっぱい。2014/12/23(火) 00:33:18.46ID:5mkIsBzW 一人中華 一人深夜ファミレス 一人深夜バーミヤン 一人回転寿司 一人洋食屋 一人イタリアン 一人ステーキ屋 一人焼肉 旅(脳内)も一人 酒も一人 何をするにも一人きりの孤独 童貞ボクちゃんアナルマガト7935 晒し上げ
gxyx.l(.l)gxyx[xyxg g[ ∵ ノノノノ Vg 」[]] []]]ll ],,] .iiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiii,,],,] , lili][ <▲>l─l<▲> ]ll)] 〈k[ ^ー─ > <ー-─^ll!7 . l;;; ∵..(;(。 );)。∵:] [∵:'/.^ .^.\ gll t. ,._ニニニニ_.、 ) l。 `'Uー─''' ../<イエーイ、死んだバーチャン見てるー? t '''''''''∵。/ 今日も暇過ぎてすることないから自演で一人論争してるよー♪ C∴:⌒ / . .| ヽ_∵/ 精弱&情弱&脳弱&惰弱&脆弱&貧弱&虚弱 広島のキチガイ マガト7935 無職童貞 0108名無しさん@お腹いっぱい。2014/12/25(木) 12:14:23.16ID:b8KJeiv5 CSOで圧縮するのが快感やで 0109名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/13(火) 10:03:49.86ID:NQ1lOQJs r3680 Fixed sceAacDecode when no data has been added to the stream. 0110名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/14(水) 11:07:36.55ID:hwh6zMvn r3681 Fixed sceKernelWaitEventFlag: return the currentPattern in outBits even when an error (e.g. timeout) occurs. 0111名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/19(月) 23:28:06.40ID:FwAQS7H4>>106 お前はここにいろ 一生出てくんなよ 0112名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/24(土) 10:02:12.43ID:EwhSp93v r3688 Implemented dummy sceUtilityPsnXXX functions. r3687 Fixed bug in Aac java decoder r3686 Implemented video and audio decoding in sceMp4 using the h46j and Aac java decoders. Based on test results using JpcspTrace. r3685 Fixed parsing of extradata at h264j codec initialization (required for sceMp4). r3684 More robustness in h264j for the handling of unsigned 32-bit values. r3683 Update README for JpcspTrace including latest features. r3682 Added support for sceMp4 module in JpcspTrace: track type, logging of input parameters 0113名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/24(土) 14:15:54.95ID:M3CjUKcU PPSSPPはスタオーとサモナイがフィルター掛けまくりでも余裕なので充分さ 0114名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/28(水) 09:35:49.27ID:VIMoS7dv r3689 Improved several functions in sceMp4. 0115名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/29(木) 11:34:02.96ID:mUR1jIiZ r3690 More progress on sceMp4 0116名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/30(金) 09:31:33.84ID:iOWHKWYt r3693 Improved sceMp4TrackSampleBufPut, sceMp4GetAacAu and sceMp4GetAvcAu r3692 More robustness in h264j decoder: catch ArrayIndexOutOfBoundsException and report as error in log file. r3691 Added ability to execute delayed HLE actions on specific threads. Is required by sceMp4. 0117名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/30(金) 21:33:26.83ID:/tCzBW6g やくしてええええええええええええええええええええ 0118名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/31(土) 10:27:34.83ID:EEMkJrPp r3696 Improved compatibility of sceMp3GetInfoToAddStreamData: better matching the PSP when reaching the end of the MP3 file. r3695 Avoid WARN spam in sceAtrac3plus: "Invalid atracID=0x......." r3694 Implemented sceMp4TrackSampleBufFlush and sceMp4SearchSyncSampleNum 0119名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/31(土) 16:53:55.33ID:TUcw1G83 ほんやくしてええええええええええええええええええええ 0120名無しさん@お腹いっぱい。2015/01/31(土) 17:41:07.15ID:qOfJ3lqP Since there had been a bunch of insane people here, hardly anyone used this thread anymore. 0121名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/04(水) 10:11:23.09ID:A/CPViug r3697 Fixed sceMpegAvcCsc 0122名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/07(土) 09:10:44.91ID:5vQiizQ7 r3699 Small optimization for the multi-threaded rendering in the external software renderer. r3698 Improved compatibility of sceUtilityMsgDialogUpdate: do not clear the stencil and depth buffers when rendering the MsgDialog. 0123名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/07(土) 20:05:57.30ID:3YyAE9bi 具体的にどの作品のどの不具合を直した、と書いて欲しいよな。 もちろん他の作品や色んな部分ににも影響あるから一概に書けないんだろうけど、 何のためにその対応をしたのか作者もわからんのじゃないか? 0124名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/07(土) 21:42:35.23ID:USiDj2Bt wikiも読んだのだけど JPCSPでまったくゲームパッドを認識してくれない… コントローラは認識するのに
ゲームパッドはほかのエミュレーターやsteamでは問題なく稼働中なんだけど… 0125名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/11(水) 10:39:09.38ID:RHjR0D7s r3700 Fixed sceDisplayGetFrameBuf, implemented sceDisplayGetBrightness and sceDisplaySetBrightness 0126名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/12(木) 09:57:49.86ID:w7breUQE r3701 Fixed sceMpegAvcCsc (avoid ArrayIndexOutOfBoundsException). 0127名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/13(金) 09:39:15.74ID:5E7LVQTh r3702 Implemented sceAdler32 0128名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/15(日) 08:59:41.74ID:3UOV2KuM r3703 Implemented sceSha1 and sceSha256 modules. 0129名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/17(火) 10:12:15.86ID:8qpAiZpz r3708 Introduced 2 new command line options "--bufferumd" and "--loadbufferedumd" to help debugging of complex cases. For use by the dev. team only. r3707 Fixed debug log of sceAdler32. sceJpegCsc is implemented. r3706 Better handling of video textures in sceMpegAvcCsc r3705 Fixed FBP command (bits actually used) r3704 Fixed possible looping of sceSasSetVoiceATRAC3 0130名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/17(火) 13:31:51.77ID:pKqotOBH 伸びてると思ったらまーた広島の夜勤工()キチが暴れてるだけか・・ 一体いつまで続くんだ?別スレも荒してるしマジカスが 0131名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/17(火) 13:39:18.08ID:HYnbFycn>>130 NGでOK 0132名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/18(水) 12:29:36.48ID:OxG8aUHH ◆童貞のくせにアナル好きのファシオンwwwww 0133名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/21(土) 07:44:20.68ID:e+8GtrHF r3711 Added debug log in sceAudioGetChannelRestLength r3710 sceAtrac3plus: reserve 0x8000 bytes of memory when loading the module, analog to PPSSPP. Not tested on real PSP. r3709 sceMpeg: improved sequence play of multiple videos (reset of ringbuffer). 0134名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/22(日) 09:39:31.81ID:TgwHMre6 違法 エミュレータ サーバー 居酒屋 http://psoizakaya.web.fc2.com/T1.htm
別人のふりで返答したらもう粘着 ファシオン君には話しかけないよ 別に煽るとかじゃなくてマジで目的知りたいだけだから 0138名無しさん@お腹いっぱい。2015/02/28(土) 12:46:08.70ID:swAWdVb7 粘着 ファシオンいろんな所で暴れてるけど青葉に何かされたん? 0139名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/01(日) 16:18:14.37ID:YR1ciw1+ ネトゲって本当に基地外しかいねーな 0140名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/02(月) 12:32:30.71ID:Svat4dlZ ↑ こいつ◆童貞のくせにアナル好きのファシオンwwwww テメーが言うかw 0141名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/05(木) 16:24:36.14ID:9VVvb8GS 肛門にユニチャーム入れようぜ 0142名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/08(日) 09:55:59.53ID:Knpgd0fz r3718 Avoid NullPointerException in sceAtracSetLoopNum r3717 Improved sceAudioOutput2GetRestSample(). r3716 Avoid NullPointerException in SysMemUserForUser when loading a file (issue introduced by r3710) r3715 sceMpegAvcCsc: added range validity tests. r3714 Improved compatibility of sceAtracDecodeData: return less samples at the first call. r3713 Added debug message and fixed typo in comment r3712 Compiler: improved strategy for interpreted code, avoid long compilation times when accessing the same addresses. 0143名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/09(月) 10:57:54.88ID:oX16sCAH r3721 - Fixed sceUtilitySavedata mode=DELETE(7) - Savedata: make sure that all the files are properly closed (PARAM.SFO was not closed properly while writing) r3720 Improved ProOnline network chat: correctly list players even when they have the same nickname. r3719 Better fix for NullPointerException in sceAtracSetLoopNum 0144名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/10(火) 10:15:14.97ID:kWT9K9S+ r3722 sceMpeg: use a safer image height for videos without valid PSMF header. 0145名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/11(水) 10:20:10.16ID:u+7/2EJ/ r3725 Small improvement in the compilation of the "mul.s" instruction supporting the FPU rounding mode. r3724 Implement the support for the FPU rounding mode and flush-to-zero: currently only for the "mul.s" instruction. Setting the rounding mode and flush-to-zero are not supported in Java. r3723 sceAtracDecodeData: when returning less samples at the first call, avoid writing past the returned samples. 0146名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/12(木) 09:11:21.18ID:IRhHBYhh>>141 ↑ こいつ https://twitter.com/miurafashion
/⌒ ⌒\ /( ○) (○)\ /:::::: ,( ● ●)、 :::: \ | ,' _,,.--、, ', | くっさ \ l/r,二⌒ユヾ i / ___ \ ''''´ ̄ ̄` / 0147名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/12(木) 10:12:35.94ID:gJejTu5F r3726 JpcspTrace: added the ability to trace the total and max free memory before/after a syscall. See README.txt 0148名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/13(金) 10:20:13.11ID:XWersGly r3731 Cleanup now unused "Load MemStick..." text r3730 sceAudiocodecInit: avoid java exception in case of error r3729 Changes in the UMD browser: - merged the memory stick browser with the UMD browser. Now both entries are mixed into a single list from "Load UMD...". The menu entry "Load MemoryStick..." has been removed - added a text filter in the UMD browser: only the entries containing the given text are displayed. r3728 Module loading: take partition and memory location from options structure if any given in syscall. r3727 Set firmware version to 999 for homebrews instead of 150. 0149名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/14(土) 23:43:13.33ID:zdgYnunY r3732 sceUsbCamSetupVideo: return error code when no camera is available. 0150名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/17(火) 21:40:27.05ID:rgcunc/f コピペうぜぇw 0151名無しさん@お腹いっぱい。2015/03/21(土) 08:33:53.33ID:bmwXtp7d r3736 Improved the size of the allocated memory for the sceAtrac3plus and sceFont modules, based on debug information posted on the forum r3735 Improved compatibility of sceGeListEnQueue for firmware < 2.0: this should avoid the warning "hleGeListEnQueue can't enqueue duplicate list address" for an application using a firmware 1.x r3734 Improved sceAtracDecodeData when looping: position on the correct loop start sample. Should avoid small "cracks" when looping BGM. r3733 Fixed issue introduced by r3728: use the user partition for an id equals to 0 in the load module options structure. 0152名無しさん@お腹いっぱい。2015/04/04(土) 22:20:48.52ID:yaiyMS7Y 信用できない胴元に賭けるんじゃなかった まさか詐欺を働くとはね 0153名無しさん@お腹いっぱい。2015/05/12(火) 17:42:44.09ID:PC7TxcAF 新しいPPSSPP Gitフォトカノの写真と正常に撮れるようになってるな 0154名無しさん@お腹いっぱい。2015/07/14(火) 17:47:22.04ID:iqt19H3R Javaにゼロデイ脆弱性 - ロシア関連グループが標的型攻撃に利用 http://www.security-next.com/0606170155名無しさん@お腹いっぱい。2015/08/14(金) 18:51:18.41ID:kZv96mr6 割と何でもまともに動くじゃんppsspp 0156名無しさん@お腹いっぱい。2015/08/18(火) 17:24:28.85ID:akiUVVWg 空の軌跡 the 3rdを快適に動作させたくて JPCSP FALCOMでググって中華に辿り着いたけど既に消えているファイルが状態 orz まだ生きているJPCSPのFALCOMビルドってありますか? ちな軌跡シリーズでこのタイトルだけがPPSSPPで動作しません。 (3rdはオーブメント画面でフリーズ、FC・SC・零・碧はクリアまで確認)