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Marvel herpesのスレ
0001名無しさん@いつかは大規模
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2013/04/27(土) 19:48:08.92ID:Jx9fKX/D
現在週末限定クローズドベータ中の
MMO/MOハクスラ

公式
https://marvelheroes.com/
0294名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/21(火) 22:13:29.34ID:WJljKQtG
つまらなくはないよ
ただ、なんだろう キャラへの愛着が1位ってゲームかな?
もうちょっとやり込み的な要素とかソーシャル系とか
収集的要素とか攻略的な要素とか
ありゃ擁護じゃなくなってきたぞw
0296名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/22(水) 04:22:07.74ID:kLejQ7Yo
>>293
ストーリークリアしてるのに入れないなら進行バグってるかもしれない
俺は新キャラ切り替えでクエスト進行リセットしてから再度進めたら
紫(グループ用)に入れるようになったよ

今のところ皆新コンテンツに飢えてるのか、
グループ組まなくても中で勝手に合流できる感じ
運が悪いと2人とかもあるけどまあそれはそれで
0299名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/22(水) 08:33:06.93ID:U7lwryGS
メンテで落ちたわ

Stormで始めたけど通常攻撃当たりにくくてワロタ
BALANCEで買えるアイテムにPetが2つあるけど買った人いるかな
ペットって自分の側にいるだけなのかね
BALANCEが9000あるけど取り敢えずキャラをアンロックした方が良いのかな
0300名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/22(水) 14:58:46.48ID:Ro2p/0oJ
ストームで当たりにくいいなんていったらスカーレットウィッチとかどう表現すればいいんだ・・・

買うペットはただのマスコット、アーティファクトで呼び出すペットは戦う

このCBTの間だけ1000G/dayで増えてるっぽいから使いまくってバグ見つけたら報告
用途は好きにしたらいいさ

それにしてもまだけっこうバグ残ってるな
何気にひどいのはアイテム効果が全く機能してないとかある
画面のダメージ表示オプション消えたせいで検証が厳しい
なんでテスト中にこういうの消すのか理解に苦しむわ
0301名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/22(水) 15:51:37.90ID:g0QzbOTD
ストームはターゲット指定で定点攻撃できるからrangedの中では別格の使いやすさだぞ
他のキャラはprojectileだから動きの早い相手には当てづらくてかなわんがストームはそれがない
0303名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/22(水) 16:23:28.07ID:Ro2p/0oJ
というかね、Basic Powerって対象取らないと発射すらできないっぽいのよ
カーソル赤くなったら対象指定できてるってことなので、
後は押しっぱでフルオートになるから楽になると思うよ
隣接してれば対象移動も押しっぱでおk
0310名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/23(木) 17:52:14.95ID:TVb6wmjy
はよシニスター倒したいのに鯖切断頻度高くて長い旅路を終えられない…
つーかソロだと超キツイな、シニスター戦
0311名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/23(木) 18:10:04.33ID:mfot9hE+
今はChapter6だけやたらに落ちるからwaypointにたどり着くことを最優先
辿り着いた後すぐに落ちると一つ手前まで戻される(実話)ので
強制セーブさせるためにログアウトおすすめ
0312名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/23(木) 18:23:46.24ID:5FvhTASN
オレも雑魚敵素通りでWaypoint発見に全力を注いでる
見つけたらその周辺でレア敵っぽい青く光ってる敵を狩りつつ装備整えてボスに突撃w
このゲーム雑魚敵を倒す意味が無さ杉
0314名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/23(木) 20:07:46.79ID:TVb6wmjy
シニスターと戦うのはSinister Labでいいんだよな?
最後のバトル部屋に入る入口が消えてて入れねぇ…
0315名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/23(木) 20:42:04.86ID:mfot9hE+
進行リセットしちまったから名前は覚えてないけど多分そう
そういうときはログアウトしてやり直しだな
0316名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/23(木) 20:59:49.52ID:TVb6wmjy
d
自分も一回戦って逃げ帰ったんで大体は覚えてたのに
着いたらドアの光る入り口の部分が消滅してたわ…
0318名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/23(木) 22:50:20.11ID:gUMxRJCq
もう一回言ってもまたドア閉鎖だった(´・ω・`)
BUGボタン押して報告したよ…
メンテ後に治ってるといいな…
0320名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/24(金) 11:00:03.50ID:gD/Cg56A
治ってなかった… orz

ミッションは"defeate sinister"以外全部片付けてるが
Sinister Labに入るとミッションを示す点滅がラボの入り口に出ている
しかし、外に出て探索しても、別の場所が点滅しているという事はない
0321名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/24(金) 11:18:48.02ID:HtJfx5TH
フォーラムみたけど今回のメンテはパッチ関係してないみたいよ
今日だか明日にパッチ来るみたいだからそれで治るかも
0323名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 04:03:56.24ID:avpf3oF+
さあパッチの時間だ、とても重要らしいから起きたらチェックからだな

5/24 Downtime - Important Note

Hey all,
We're going to have a patch today and we'll be bringing down the forums at 12:00PM PDT (in approximately one hour).
We will have an important announcement regarding today's patch with very specific instructions once the servers go down today.
0324名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 05:28:09.36ID:Eq9Ub5TP
βのデータはリセットしません!
とかだったら嬉しいな…
絶対無いだろうけど…

日本国内からの課金方法をそろそろ調べておかないといかんかなー
0325名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 05:37:41.64ID:Eq9Ub5TP
Re: 5/24 Downtime - Important Note

Now that I've confused the entire community, I'm going to close this thread until I have an update as to when the servers are back up.
As you can tell, I have forums on the mind and just tried to type it instead of servers AGAIN.


期待を高めすぎてフォーラムが混乱に陥ったか…w
0327名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:21:07.06ID:avpf3oF+
Patch Notes: Closed Beta Build 1.10.0.45 - May 24th, 2013


Important – Reinstall Required

Since Early Game Access begins next week,
we have to now ask you to install the final game client.
What this means (unless you are playing through Steam) is that you must uninstall your client and re-install the newest version (our "shipping" version) from our website.
We've detailed instructions below...

Please note:
Steam users will not have to reinstall the game,
but they will also have a very large patch today.

1) Uninstall the Marvel Heroes Beta client from the Windows Start menu.
You'll be able to find it under "Marvel Heroes Beta".
Click the shortcut to start the uninstall process.
2) Download the newest version of the client.
You can find this at www.marvelheroes.com/download
3) Patch up to the newest version of the game!
Please note: Steam users will not have to reinstall the game,
but they will also have a very large patch today.

Trying to avoid this process by moving files can corrupt your install.
Please do not attempt this.

After this install process, you will only have to patch the game for launch (and beyond).
If you have further questions please ask them in this thread. Thank you!
0328名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:23:31.22ID:avpf3oF+
Content Additions


The S.H.I.E.L.D. Training Room has been added to allow you to test powers!
This room is accessible via a waypoint after completing the Raft.
Travel here to test powers, see damage being dealt via training dummies, and show off to your friends!
New artifacts have been added.
Motion comics have been updated with new visuals and 4.1 surround sound.
Portals across the game have been given a visual upgrade.
Added 3 new keybinds for 'Stop All Movement', 'Close All Windows', and 'Bodyslider'.
The Spacebar and Shift keys can now be remapped.
0329名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:24:18.84ID:avpf3oF+
Content Changes

Missions/Instances


Defeating Green Goblin (on the Raft) and Doctor Doom (in Latveria) now rewards you with an additional Starter Hero.
If you already have the hero unlocked in your roster, you will be given a Fortune Card.
Lore missions now grant bonus experience orbs.
There is now an additional waypoint situated in Latveria before you encounter Doctor Doom.
Treasure Rooms: Respawn timers have been increased. Overall difficulty increased.
The Venom Event Mission has been updated in Chapter 2 (Jersey Docks) with improved symbiote spawning behavior and visuals.
The lost S.H.I.E.L.D. Patrol agents now have names and dialogue.
Doop will appear more frequently throughout the game.



Endgame


Overall endgame difficulty has been rebalanced.



Crafting


Armor crafting recipes now state exactly what level armor items are required for them.



Guilds


The maximum number of members in a guild has been increased to 100.
The credit cost to buy a Guild Sanction item has been reduced to 10,000 from 25,000.



UI Changes


The red indicator arrow for Event Missions will now appear further away from the event location, to help you see where events are located.
0330名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:25:11.74ID:avpf3oF+
In-game store changes


Updated drop chances for Fortune Cards.
Fortune Card boost buffs are now extended in duration when an additional card applies the same boost buff, instead of stacking the effect.
Fortune Card boost buffs now have gold icons, and direct-purchased boost buffs now have white icons.
In-game store boost buffs now apply to whichever hero you are currently playing, even if you switch heroes while the buff is active.
Retcon Devices are now always usable by any level of hero.



Balance changes


All basic powers have had their synergy percentage reduced.
Hero Statistics: Ranks 6 and 7 of the Energy statistic now grant +1 Spirit regeneration per second.
Hero Statistics: Improved Intelligence of 1 to be a bit better.
The Yukio's Charm artifact has had its healing effect reduced.
The duration of the invulnerability effect on the Juggernaut Medal has been decreased.
Reduced the healing rate from the ‘Heals When Injured’ boss affix. Bosses with this affix can now be interrupted while healing.
The ‘Kinetic Vortex’ boss affix now has a cooldown between uses, but has also increased in effective range.



Enemy Changes:


Enemy health has been increased slightly at higher levels.
Increased Champion and Elite level enemy health.
Chapter 5: Enemy density reduced.
Mercenary Marksman: Damage reduced.
Serpent Hypnotizer: Damage reduced.
Brood Mentats: These enemies now apply a slow effect when they attack.
Latverian Shieldbots: These enemies now punch more frequently and shield lunge less frequently. They will also now not use their shield lunge in the first few seconds when pursuing a hero.
0331名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:26:00.78ID:avpf3oF+
Doctor Doom Changes:


Doomdrone damage reduced.
Various changes have been made to Doctor Doom battle:



Phase 1 (Normal form)


Homing Missile: Cooldown time increased.
Ball Lightning: Cooldown time reduced. The range and damage of the beam arc on this power has been reduced, but the power is used more frequently.


Phase 2 (Giant form)


Ground Smash: Knock down time decreased, damage increased, animation time sped up.



Phase 3 (Cosmic form)


Teleport: range and healing value reduced. Doctor Doom is now vulnerable to all disable and interrupting effects after he teleports.
Rapid fire: damage reduced.
0332名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:26:32.64ID:avpf3oF+
Rhino Changes


Rhino’s leash distance has been increased, so he will now pursue heroes further before returning to his spawn point.
In endgame instances involving Rhino, his medallion will now drop correctly.



Pyro Changes


Flame sweep: damage reduced.



Kingpin Changes


The time it takes for Kingpin to summon Bullseye and Elektra has been reduced. Kingpin can also no longer be interrupted while summoning Bullseye or Elektra.



Elektra Changes


Elektra’s level has been reduced.
Overall health for Elektra has been reduced.
Players can now correctly move away to avoid the damage from Elektra's Kick attacks.
Sai Throw: damage reduced.



Bullseye Changes


Bullseye’s level has been reduced.
0333名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:26:49.49ID:avpf3oF+
Magneto Changes


Magneto's magnetic blast now fires in a straight line, so can be avoided.
The rate at which Magneto uses his powers has been tuned.



Grim Reaper Changes


Grim Reaper’s movement speed has been reduced.
Grim Reaper no longer gains increased movement speed while using his Spinning Scythe power.



Lady Deathstrike Changes


Lady Deathstrike no longer gains increased movement speed while using her Bladed Flurry power.
Lady Deathstrike’s movement speed has been reduced.
Players can no longer ‘hide’ behind the chest when fighting Lady Deathstrike.



Hood Changes


Overall health for The Hood has been slightly reduced.
In endgame instances involving the Hood, he will now correctly spawn with a boss affix.
The Hood's teleport attack has been slightly reduced in its area of effect.



Gorgon Changes


Gorgon’s level has been reduced.
0334名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:27:15.87ID:avpf3oF+
Hero Changes


Black Widow Changes


Deadly Shot: Fixed an issue that stopped the power from firing when fully charged. Updated tooltips to reflect the damage increase from charging the shot.
Timely Reload: Cooldown reduced.



Cable Changes


Blistering Bolt: Increased damage.
Bold Aura: Reduced the bonus damage granted.
Dynamic Aura: Greatly reduced the amount of spirit cost reduction granted to Cable and other party members.
Energy Pulse: Increased damage.
Plasma Barrage: Changed the minimum amount of time the power can be active.
Searing Shot: Increased damage.
Vigilant Aura: Brought defense bonus into line with defense bonus from gear.



Captain America Changes


Tightened up his damage ranges to be a little narrower
Athletic Leap: Halved spirit cost.
Shield Expertise: Now allows Shield Toss and Shield Bounce to spend 2 shield points to stun every enemy they hit. Stun duration increases with ranks.
Combat Veteran: Decreased starting defense bonus, but increased scaling to make it more effective at higher ranks. Bonus is now persistent with shield points, instead of a short duration.
Leaping Strike: Now allows 2 shield points to be spent to add an area effect on hit.
Quick Block: Increased time to block and added a 5 second cooldown, which decreases with ranks.



Colossus Changes


Battle Aura: Reduced the bonus damage granted.
Bulwark of Steel: Brought defense bonus into line with defense bonus from gear.
Guarded Stance: Updated the minimum amount of time the power can be active.
Metallic Warrior: Reduced the bonus damage granted.
Protective Aura: Brought defense bonus into line with defense bonus from gear.
Reeling Punch: Cleaned up description to indicate power deals double damage to knocked down enemies.
Spinning Fists: Fixed an issue where damage synergies were not being applied.
Steadfast Champion: Updated the minimum amount of time the power can be active.
Sustaining Aura: Greatly reduced the amount of spirit regenerated.
0335名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:27:49.79ID:avpf3oF+
Cyclops Changes


Tuned the damage of ranged basic powers to be higher at earlier ranks.
Wide Beam: Increased damage.
Trained Punch: Back to affecting a single target.
Optic Barrage: Increased damage of earlier ranks of the power.
Concussive Force: Removed animation and added internal cooldown for knockback effect. Internal cooldown now decreases with ranks.



Deadpool Changes


Deadpool's synergies have been reworked.
Deadpool's tooltips now refer to ‘rate of fire’ (per second) instead of attack speed.
Armor Buster: Added innate damage curve and retuned damage synergies.
Bang Bang: Increased damage.
Big Ol' Stab: fixed an issue where damage became too low.
Flesh Wound: corrected bug with tooltip showing inflated damage.
Foot Gougers: Slightly increased damage.
Get Better Fast: Healing effect doubled by spending pain.
God Mode: Now has a cooldown.
Power Ups: Initially, spawns one Power Up at a time with a maximum of three able to be spawned at a time. Increased ranks add more spawns and more total number of Power Ups.
Shoot All The Bullets: Greatly reduced damage.
Slice 'n' Dice: Increased damage.
Stabby Flip: Increased damage, decreased spirit cost.
Stink Bomb: Increased damage. Fixed an issue where the tooltip showed inflated damage.
Stop Drop and Roll: Spirit cost reduced to zero by spending pain.
Superior Healing Factor: Healing rate increased.
Swift Kick: Damage doubled by spending pain.
Swift Kick: Greatly increased damage.



Hawkeye Changes


Adamantium Arrow: Lowered minimum charge time slightly, while increasing range.
Combat Training: Added a small physical/mental defense bonus.
Elusive Arrow: Now gains damage synergy from Pinning Arrow.
Explosive Arrow: Cost decreased slightly, added damage synergies from Tear Gas Arrow and Shrieking Arrow.
Freeze Arrow: Damage scaling increased and added damage synergy from Taser Arrow.
Masterful Archery: Activation chance now scales with ranks in the power itself and synergizes with ranks in Piercing Arrowheads.
Pinning Arrow: Damage scaling, range, and knockback increased. Now gains damage synergy from Elusive Arrow. Minor spirit cost reduction.
Quick Arrow: Damage increased.
Ronin Assault: Increased damage scaling. Now gains damage synergy from Ronin Lunge.
Ronin Lunge: Base damage decreased slightly. Now gains damage synergy from Ronin Assault.
Shrieking Arrow: Cost reduced slightly, damage scaling increased. Now gains damage synergy from Explosive Arrow. Duration now scales with ranks, and taunting arrow health was lowered to heavy mob levels (scales with hero level).
Taser Arrow: Damage scaling increased. Now gains damage synergy from Freeze Arrow.
Tear Gas Arrow: Damage scaling lowered at higher ranks. Added damage debuff, now also gains damage synergy from Explosive Arrow.
Wave of Arrows: Added damage synergy from other basic powers.
0336名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:28:07.41ID:avpf3oF+
Hulk Changes:


Anger (secondary resource): The damage bonus from Anger, per point, has been decreased. Base anger gain has been increased.
Demolishing Charge: Spend anger to deal extra damage.
Earthquake: Spend anger to deal extra damage.
Thunderous Handclap: Now deflects projectiles when anger is spent.
Unbridled Rampage: Increased initial duration to 10 seconds, which increases with ranks.
Vicious Headbutt: Spend anger to deal extra damage.



Iron Man Changes


Automated Missiles: Damage increased.
Channeled Repulsors: Damage increased.
Hyper-Velocity Charge: Removed cooldown.
Jet-Assisted Slam: Damage increased.
Micro-Missiles: Damage increased.
Missile Salvo: Damage increased. Increased spirit cost.
Repulsor Barrage: Damage increased.



Jean Grey Changes


Bolstering Aura: Brought defense bonus into line with defense bonus from gear.
Dark Phoenix Wrath (Ultimate Power): Fixed an issue that would occasionally cause the bonus rank to not apply.
Phoenix Avatar: Reduced scaling on Phoenix force earned per kill.
Phoenix Tempest: Increased cost to 3 Phoenix force per second.
Phoenix Transformation: reduced scaling on phoenix force earned per kill.
Reinforcing Aura: Brought defense bonus into line with defense bonus from gear.
Rejuvenating Aura: Reduced the amount of spirit regenerated.



Ms. Marvel Changes:


Ms Marvel Powers now have synergies!
Cosmic Haymaker: Increased damage. Increased spirit cost.
Crashdown Strike: Greatly increased damage.
Evasive Blast: Increased damage.
Flying Lunge: Corrected error in damage scaling. Increased spirit cost.
Kree Toughness: Greatly increased the initial defense bonus at rank 1.
Photon Punch: Retuned innate damage curve based on synergy change.
Photonic Blast: Slightly reduced damage.
Photonic Devastation: Reduced initial cost, but increased recurring Photonic Energy cost to 20 per second. Now does more damage when Ms. Marvel has Photonic Energy to spend.
Photonic Wave: reduced spirit cost.
Roundhouse Kick: Slightly reduced damage. Increased spirit cost.
Stellar Beam: Corrected error in damage curve, resulting in slightly more damage overall. Reduced spirit cost.
Stellar Flare: Fixed an issue where power could damage Ms. Marvel! Corrected error in charge up damage, thus increasing the overall damage. Greatly increased defense bonus. Increased spirit cost.
Uppercut Blast: Increased melee damage, decreased energy blast damage.
Warbird Charge: Increased damage, reduced spirit cost.
0337名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:28:57.72ID:rETrdcpe
$20パックだと欲しいキャラがないというジレンマ
自由に選択させてくれよ
たぬきにしようかな
0338名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 08:42:57.95ID:Q4SUNmav
連続投稿規制キター

ダウンロードは早速大渋滞
25%まではそこそこ速度出てたんだけど
もう10KB/s切ってる

全部で8GB弱っぽいので余裕で数時間コースだね
0341名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 10:36:25.32ID:AQY4NBCF
>>340
灰色のヒーローはサービス開始後じゃないと購入できないぽいね

クラフトで作るHealth BalmなんだけどHealth Regenerationて機能してる?
使うとアイコン表示されるし最大ヘルスも増えてるんだけどヘルス回復はいくら時間経過してもしないんだよね
フォーラム見てもそれらしき項目見当たらないしから自分だけなのかと思って
0342名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 11:22:47.93ID:wiSiLdpe
Punisher Changes


Grim Retribution (Ultimate Power): Now can be used when Punisher is defeated or when he’s low on health.



Rocket Raccoon Changes


Cunning Plan: Lowered dodge bonus.
Energy Barrage: Increased damage.
Energy Turret: Increased rate of fire, decreased per-shot damage and increased movement speed of the shot itself - a net positive increase to damage per second.
Procyonid Senses: Added defense penetration effect.
Wily Scavenger: Decreased amount of spirit restored.



Scarlet Witch Changes


Scarlet Witch’s basic powers (Hex Bolt, Menacing Hex and Bewitching Hex) now share synergies.
Each power gets its own scaling damage based on how many ranks the player has in the other two powers.
Combusting Hex: Increased average damage.



Spider-Man Changes:

Protective Webshield: Updated the minimum amount of time the power can be active.
Deflective Web Shield: Updated the minimum amount of time the power can be active.



Wolverine Changes:

Healing Factor scaling is now based on maximum health. This is a net buff, but not up to the same amount it once was.
Additional healing is now built into basic power hits that will scale with Healing Factor.
0344名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 12:28:12.29ID:tDsl7B05
Bug Fixes

PvP portals now function correctly.
You can no longer drop your starting costume.
Spider-Man: Web 'Em All: Fixed an issue that prevented damage synergy from Stick Around being applied.
Spider-Man: Protective Webshield: Fixed an issue that caused ranged enemies to become stunned when blocked by the shield.
Spider-Man: Deflective Web Shield: Fixed an issue that caused shield strength to not be inherited properly from Protective Webshield.
Storm: Lightning Storm: Casting VFX now last for entire power duration.
Jean Grey: Phoenix Tempest: Fixed an issue that prevented this power from being toggled while in flight.
Scarlet Witch: Fixed an issue where Scarlet Witch would dip below the ground when dodging.
Deadpool: Lil' Deadpools now explode on detonation.
Deadpool: Shoot All The Bullets now properly synergizes with Bang Bang.
Black Panther: Freezing Slash now properly freezes when the activation chance is triggered.
Cable: Ultimate Power now works when targeting a specific mob.
Black Widow: Fixed Black Widow's Widow's Kiss damage type and included the initial burst of damage.
Deadpool: Flesh Wound tooltip to properly display the DoT damage
Fixed issues with several crafting recipes that were not working.
Fixed an issue that prevented the stash summon item from working.
H.E.R.B.I.E. can now be summoned.
Cable's Original Costume now appears when equipped.
Fixed a discovery in Fisk Tower that was improperly respawning.
Increased the health of the Port Authority officials being defended from Hand Ninjas in the event in Chapter 2.
Waypoints in Castle Doom now work correctly.
Ceiling Turrets in Doctor Doom’s castle now properly shoot at their target.
Fixed a bug that would cause player names in the Social Panel to sometimes display incorrectly.
Fixed some missing yellow arrow tooltips in Mr. Sinister's Lab in Chapter 7, the Poison Glade in Chapter 3, and Kingpin's Warehouse in Chapter 1.
Mandarin's ice ring now shoots in the correct direction.
Fixed an issue where PvE Bosses Health on the overhead bar was not updating when they were hurt.
PvE Survival Challenge Power Ups do not leave the zone with you anymore. 5-man difficulty is correctly reflected in the UI as soon as you arrive.
Rested experience is fixed when logging off for a long time.
Bullseye's Mark For Death power will now be interrupted as soon as you take cover.
Bullseye's Disengaging Shot will no longer appear to fire in the wrong direction.
MODOK will no longer teleport to the players, only to his AIM platforms.
Increased the unlock radius for checkpoints so that they are harder to miss.
Fixed some Purifiers from erroneously respawning in Stryker's bunker.
Fixed an issue with the Find Taskmaster mission showing up improperly in the mission log.
You are now taken to the correct location after being defeated by the Mandarin.
Fixed a bug with the number of available power points in the power library.
The 'Ruined Cellar' in Latveria will now take you to the correct location.
Fixed a bug where if you release the mouse over an NPC you would run around them instead of interacting.
NPC names will now render underneath the minimap instead of on top of it
Black Cat will be gone for good once you see her escape the first time.
0345名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 12:28:53.33ID:tDsl7B05
Known Issues


Missions currently in-progress will be reset.
'Heals While Injured' boss affix heals for more than intended and is not interruptible.
Some crafting bugs still remain.
Statistics on gear may have changed slightly; we changed how they are calculated.
Spider-Man's Web Swinging may have "jittering" effects.
Iron Man's Ultimate Power "House Party Protocol" does not improve as ranks are added.
Rapid fire power sound effects are playing incorrectly.
0346名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 13:21:37.67ID:gWeX7qlS
ジャーンジャーンジャーンって音デカすぎて拠点に居たくなくなる
今までで一番害のあるバグだわ

ドゥームの第二形態がマジキチ
四六時中無敵になるわスタンパンチ連発するわで手間かかりすぎる
デイリーやってる方が実入りもいいしランの時代は終わった
0347名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 16:09:54.75ID:foOzG9a/
デイリーの方のドゥーム第二形態の行動はそこまでひどくなかった
けどheal when injured付いてる時点でLv30ソロじゃ詰みだわ

開発修正内容ろくにデバッグしてない
こんな状態で予定通り先行稼働するつもりなんだから凄いよな
0351名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 16:56:03.57ID:Eq9Ub5TP
我らがリーダーサイク様の変更点は…

・射撃系ベーシックパワーの低LV時の威力UP
・ワイドビーム威力UP
・基礎技のパンチが複数の相手に当たらなくなった
・バレッジの低LV時の威力UP
・コンカシのノックバック中動けなくなる効果を削除

最後のがかなり嬉しい
リコブラで反射弾が弾けまくってる時とか
敵に囲まれても移動できなくて死ぬ事あったし…
0352名無しさん@いつかは大規模
垢版 |
2013/05/25(土) 16:57:01.32ID:avpf3oF+
>>348
ストーリーなんて序章にすぎないからさくっと終わらせないとむしろ客が減ると思うよw

グループチャレンジは雑魚が超強化されてた
体力火力共に上がってて更にデバッフレジしまくる上に画面外からワラワラ押し寄せてくる
パッチ前はMadori1ならソロでクリアできたんだけどもう無理
これは素直にパーティ組んでがんばれってことだから仕方ないか

ただ雑魚向けのビルドが通用しなくなったからまた考えなおさないとダメだ
0353名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 18:12:54.92ID:Eq9Ub5TP
フルインスコ13%の時点でもうPLAYボタン押せるのか…
ちょっと怖いけど我慢できなーい ポチッ
0354名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 19:01:18.04ID:zr60y/qg
クラってMy AccountページのMy DownloadsからDownloadGameClientボタン押下で良いんだよね
The information you requested could not be retrieved. って表示されてダウンロード出来ないorz
0359名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/25(土) 22:07:36.52ID:Eq9Ub5TP
ムービーのDLがまだ済んでないのにアクセスしてしまう仕様だったらしく
ドクオクの落としたクエストアイテム拾ったらフリーズした
0360名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/26(日) 00:55:25.36ID:VIeW52hc
やっとチャプター7終われる…
しかしシニスターに捕まってるのがコイツとはw
助けだしても嬉しくねぇ!
0361名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/26(日) 01:56:59.14ID:VIeW52hc
サイクのリコブラの威力が上がって一人旅でザコ一掃する時間が短縮されて爽快感UP
コンカッシブフォースの「ノックバック中動けなくなる」は確かに改善されているけど
ボス戦で弾を上手く回避できなくなる程度にはまだ残っている
敵にヒットした瞬間はやっぱり移動ができないのでコンカッシブはボス戦ではオフにした方がいい
0363名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/26(日) 17:57:54.28ID:0Llsc4Ar
エンドゲーム(PvE)ざっくり触った感じでレポしとくよ

開放条件はストーリーのドゥーム撃破
その後ヘリキャリアに戻ってエンドゲーム開始クエ受け、
アベンジャータワーの兵士に話しかければタワーのターミナルが使えるようになる

上から順番にクリアして最後までクリアするとエグゼビア学園のターミナルが開放される
同様に次はヘリキャリアが開放されるらしいけど自分では見てない

タワーのGreenDailyMissionはLv30ちょいでsoloでもなんとかなるレベル
学園のGreenをやってみると敵の攻撃が更に痛くなってた
地下鉄の雑魚に殴られるだけで500位飛ぶ
このへんまで来るとsoloやめてgroupにした方がいいと思う

タワーRedはCosmicKeyを使用しないと入れないけど基本的にGreenと中身は同じ
敵から受けるダメージが段違い
防御700あってもドゥームキャッスルの雑魚兵士の弾1発で700、
シールドボットの突進食らうと1700位喰らう
体力3400、防御700程度じゃドゥームパンチ一発で死ぬ

このゲームの仕様は
・防御5につきダメージ1軽減(最大軽減率は50%まで)
なので装備更新で防御200程度上がったところで
ダメージのインフレに追いつかず大した軽減にはならない

だから防御でなんとかするタイプは生き残れない
ダメージ軽減50%あっても回復が間に合わない
回避やブロックでダメージを完全無効出来るキャラならなんとかなるのかもしれない
この時点でもはやハクスラではなく回避アクションゲーだわ
でもラグあるから完全回避とか無理だけどね

コマンド /ping で一通り出てくるから見るといいよ
東京au光でTotal748、うち往復が722、単位は出てないけど普通に考えてms

ゾンビゲーしつつもクリアしたらさぞかし報酬良いんだろうなと期待したが特に変化はない
現状Redやる意味が分からない
というかこのゲームそのものがどこ目指しているのかよく分からん

タワーのPurpleGroupChallengeくらいならまあいいけど
その先を一言で表すと クソゲー
本稼働でもうちょっとなんとかしてくると思いたい
0366名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/26(日) 22:39:15.20ID:VIeW52hc
ストーリークリアまでは超良作 湧いてくるザコ敵の行動パターンも色々あって飽きなかったな
プレイ感覚はまさにディアブロ2

ただしラスボスがバグなのか仕様なのか知らんけど
透明になってどこにいるか分からないまま死に続けるゲームになってて最悪
サイクのリコブラ(周辺のザコに当てれば反射で見えないドゥームにも攻撃が当たる)
が無ければどうなっていた事やら…

ストーリー部分がライトゲーマー向けの誘い口で
クリア後のデイリーミッションやPvPはやり込む課金者向けのコンテンツ、なんじゃないかな
0367名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/26(日) 22:51:22.57ID:VIeW52hc
クラフトLVいくつになったらコスチュームクラフトアイテム使えるようになるんだろう…
しかし三段階改造の時点で一回25000とか、厳選するには金が全然足りないなー

他のキャラ育ててクラフトLvも所持金も溜めていくのがいいのかもしれんなー
色んなキャラ試してると飽きなさそう
俺がMARVELオタだ、というのも大きいけど
0368名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/27(月) 00:05:51.88ID:W83rdZse
COSTUMES TAB:
(note I believe the elements needed depend on the hero)

- Add Defensive Affix to Costume (Grade 1) = Costume, 2 Ordinary Elements; 500 credits.
- Add Defensive Affix to Costume (Grade 2) = Costume, 2 Fundamental Elements; 5.000 credits.
- Add Defensive Affix to Costume (Grade 3) = Costume, 2 Essential Elements; 25.000 credits.
- Add Defensive Affix to Costume (Grade 4) = Costume, 2 Complex Elements (3 to some); 150.000 credits.

- Add Offensive Affix to Costume (Grade 1) = Costume, 2 Ordinary Elements; 500 credits.
- Add Offensive Affix to Costume (Grade 2) = Costume, 2 Fundamental Elements; 5.000 credits.
- Add Offensive Affix to Costume (Grade 3) = Costume, 2 Essential Elements; 25.000 credits.
- Add Offensive Affix to Costume (Grade 4) = Costume, 2 Complex Elements (3 to some); 150.000 credits.

- Add Core to Costume = Costume (lvl 20+), Core (depends on hero), 2 Refined Elements (3 to some); 200.000 Credits. (got this at lvl 10)

- Add Visual Effect to Costume = Costume, Visual Artifact; 100 credits.
0369名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/27(月) 00:27:54.47ID:bstGadtz
>>365
少なくともエンドゲーム中盤以降のレベルデザインは狂ってる
あと調整班の間で意思疎通が出来なくて、てんでバラバラに調整してる感じがする
なもんで折角の素材を台無しにしてる感が強い
オープンβの頃の方が普通に楽しめてたよ

>>366
透明ムテキングバグはソロならボディスライダーで帰って戻ってくれば復活するよ
根本的な解決じゃないけど

>>367
OB時はレベル16からだった
Lv31、19、10と3人居て不要物片っ端から開発に貢いでもLv10
しかも資金が全然たまらないからそこに手を出せるようになるのは当分先の話
出来る頃にはコスチュームコアが倉庫1枚じゃ収まり切らないこと請け合い

俺も複数キャラ切り替えて気晴らししたいんだけど、
キャラ切替時にストーリーリセットするとエンドゲームの進行までリセットされるから
元のキャラに戻ってきた時ストーリーのドゥーム倒すところからやり直しなんだわ
これはさすがにやってられないんで仕様じゃないと思いたい

なんだかんだでプレミアムパック買っちゃってるから
本番でも3キャラ以上は育ててみるつもりだけど
0370名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/27(月) 00:54:52.63ID:UWp3QaFQ
どもども
しかし… 16?! 高っっっ!!
しかもグレード4は一回15万とな…… 無理ゲー!

サイク育てるのひとまず休んで
パニッシャー使ってるけど
分かりやすく・使いやすくていいキャラだなぁ
0371名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/27(月) 01:02:49.84ID:UWp3QaFQ
ストーリー中で気になった点と言えば
パイロの炎とかの一部ボスの異常に強い攻撃と(順次改善されてるようだが)
特定のザコの持つヤバい攻撃かな…

サベッジランドの吹き矢兵の麻痺攻撃とか、羽虫系の大群はヤバい
多数の敵を素早く片付けるパワーを持っていないキャラは
移動系や貫通系を駆使して的確に敵を処理していかないとキツいっぽい
しかも引き撃ちしてると後方に新たに湧いた敵に包囲されたりする
まー、死亡リスク無いからいいんだけどね

周囲からガンガン削られて死んだりすると、D2Xアリート山で
赤スケルトンの弓を食らっていた時の感覚に似ている…
0372名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/27(月) 01:13:57.27ID:NT8M6b/9
しっかし一度死んだらアウトなハードコアモードとかならともかく、ひたすらOPなスキル使ってぶっ殺しまくるハクスラでDefense modのコスチュームとか誰が作るんだろうw
0374名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/27(月) 03:01:42.88ID:bstGadtz
>>327
Rank1に Regenerate 9 health when you defeat an enemy があったから
もし Regenerate XX spirit when you defeat an enemy があるなら取りたいな
残念ながらまだCraft Level足りなくてリセット出来ないから確認できないんだけど
0375名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/27(月) 03:12:11.44ID:UWp3QaFQ
defeatでは足りないから
hitでのgain helthに期待してみたら、吸い取り値少なすぎて
回復が追いつかなかったりもした

>>374
ランク1クラフト繰り返すだけでランク1のリロール出来たような…
ちょっと確認してみるか
0376名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/27(月) 03:25:22.37ID:bstGadtz
>>375
それでも無いよりはマシってね
ろくなSpirit回復能力無いキャラだとBasic撃ってテレポートか、
チャージで逃げるだけにしか割けないから他のPowerが雑魚専用という糞つまらん状態

heal when deal damageとか付いてるボス相手だと
ちょっとでもダメ喰らうとたちまち回復されて終わらないから回避優先するしかないんだよね

コスクラフトの方は確かにReplaceって書いてあった、仕様変わってたんだね
おかげで色々付くmod確認できそうだ
0382名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/27(月) 09:49:10.68ID:bstGadtz
>>379
動画にしてみた
http://multip.net/view/w5MKX5Gvgg/d/1

これを見てもらえば開発のイカレ具合が良く分かると思う
今回は無理やり倒してやったけど上に行くとやっぱ無理ゲー

>>380
多分皆同じ、いくつか持ってるけどgain spirit 〜 defeatの奴は全部0
hit a basic powerの方は1〜2の数値が入ってるから
本チャンでどうなるのかはわからないけど現状狙うのはそっちかな

最後にコスチューム強化Rank1のDefensive22回の結果
・倒すたびに体力9回復 4回
・回避 +1.1% 2回
・ベース体力 +7% 6回
・ベーシックパワーがヒットする度に体力4回復 3回
・防御 +11 2回
・頑強さ(スタン回復などに影響) +10 5回

この結果も合わせて導き出される結論は「スピリット回復させたくない」
20で覚える多段ヒットするベーシック持ちのストームなんかが
常時スピリット微回復も可能で初期選択ではオススメかな
んじゃプレミアムの先行稼働まで仕事がんばるわ
0385名無しさん@いつかは大規模
垢版 |
2013/05/27(月) 18:15:16.69ID:UWp3QaFQ
回復動作中に怯ませると回復中断させられる って書いてるのに
回復動作に入った瞬間に体力全快してるから
いくらなんでもバグだと思いたい
0386名無しさん@いつかは大規模
垢版 |
2013/05/28(火) 00:49:31.07ID:ccZmYpHU
>>370
現行Buildではクラフトレベル11で出てくることを確認した
ただし11で使えるコアはx-geneだけ
なのでこの先更にレベル上げていくとそれ以外のコアを使えるようになると思われる

各段階ごとにReplaceが可能になっていたので
お目当てのmodが付かなくても一からやり直す必要はなくなった
0387名無しさん@いつかは大規模
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2013/05/28(火) 02:52:20.09ID:tUH5a6Qu
Early Game Access Times For Founders Pack Owners.
Ultimate Pack Owners: 10:00AM PDT on Tuesday, May 28th (1:00PM EDT; 6:00PM BST) 日本時間5月29日(水)18:00
Premium Pack Owners: 10:00AM PDT on Friday, May 31st (1:00PM EDT; 6:00PM BST) 日本時間6月1日(土)18:00
Starter Pack Owners: 10:00AM PDT on Sunday, June 2nd (1:00PM EDT; 6:00PM BST) 日本時間6月3日(月)18:00
0388名無しさん@いつかは大規模
垢版 |
2013/05/28(火) 03:46:16.08ID:tUH5a6Qu
>>386
mod振り直しできるようになったのはよいね
何度もやり直すとあっという間に破産してしまう
ちょっとPoEを思い出した
0389名無しさん@いつかは大規模
垢版 |
2013/05/28(火) 03:54:56.44ID:5d+TeQJn
28日前にリセットして
んで、早期アクセス権持ってる人は早期分リセット無し、とかなのかな?
0391名無しさん@いつかは大規模
垢版 |
2013/05/28(火) 05:11:26.25ID:ccZmYpHU
Closed Beta ends at 1:00PM PDT today
4PM EDT / 9PM BST - check Everytimezone.com for your local time. It's about 1hr 40m from now.
Apologies for the relatively short notice; we wanted to give you guys as much time as possible.
The Forums will remain live until the end of today, but look out for more details about the future of the forums before then.

ということでCBTも完全終了
当たり前だけどここで一旦ワイプ入って早期アクセスからはワイプ無し
レスを投稿する


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