Dear Mr. McGregor. Thank you very much for remembering my name. I’m honored that you would even consider fighting me.

58kg, kickboxing rules would probably get us in the ring sometime in the near future

I will fight my RISE world GP this year so please watch your diet and wait for me!
(マクレガーへ。僕の名前を覚えていてくれてありがとう。あなたが私との戦いを考えてくれて光栄です。
58kgのキックボクシングルールなら私たちは近い将来リングの中で会うことになるでしょう。

私は今年RISEの世界トーナメントがあるので是非見てください。そして体重を減らして私のことを待っていてください。)

dietのはたぶん体重減らせって言いたいんだろうけどこのままだと「食事に気をつけて」っていう意味になるから意訳した