analogue総合スレ pocket sg nt https://mevius.5ch.net/test/read.cgi/gsaloon/1597250163/0716名無しさん@お腹いっぱい。2020/10/21(水) 06:13:16.68ID:9HeLiQpF>>650-651 テラドライブやメガジェットも快適になっていいね 0717名無しさん@お腹いっぱい。2020/10/21(水) 23:22:49.40ID:urInKo/R everdriveのデータベース埋めるのが楽しすぎる 0718名無しさん@お腹いっぱい。2020/10/26(月) 17:37:09.40ID:YxWnWWwE mega everdriveはmegaCDのステートセーブは対応してないんだな 0719名無しさん@お腹いっぱい。2020/10/27(火) 00:58:51.83ID:4bq7aHb2 EDN8-V2.09 26.10.2020 1) Saves management changes* 2) Save states changes** 3) Included 4K extra ram for mapper 195 at $5000-$5FFF 4) For mapper 159 max PRG size expanded to 4MB 5) Improvements for MMC5
*System will move save data from battery ram to SD card every time when cartridge boots to menu (instead of moving when game changed). It makes save system more clear and prevent lost of data for last played game if battery dry out.
**Now we can set different hotkeys for in-game menu and quick save/load states and use them at same time without switching mode in options. 0720名無しさん@お腹いっぱい。2020/10/27(火) 08:43:33.84ID:kfDNWhtL ここで取り上げて良い物か分からんがWS用Flash Mastaの最新版が出てるな とうとうここまでのサイズになったか 0721名無しさん@お腹いっぱい。2020/10/28(水) 02:00:23.34ID:Ors1ZNvYhttps://twitter.com/krikzz/status/1318877745041035264?s=20
night trap1.cue night trap2.cue night trap1.bin night trap2.bin こんな感じにしてるんだけど
以下は関係ない たまたまreddit漁ってたら書いてあった ダブルスイッチの音声飛びはmega sgのforce 3ボタンをenableすると飛ばなくなるみたい 0739名無しさん@お腹いっぱい。2020/11/01(日) 22:34:54.84ID:sogFDWKn Multi disk imagesFor using multi disk images they all should have the same name, but with the number of disk in the end. When game will require another disk system will swap it automatically. All bin/cue files should be located in same folder 0740名無しさん@お腹いっぱい。2020/11/01(日) 22:35:32.61ID:sogFDWKn 合ってるとおもうんだけどな、、、 0741名無しさん@お腹いっぱい。2020/11/01(日) 23:54:16.29ID:sogFDWKn できた disc2のcueファイルの記述直してなかった 0742名無しさん@お腹いっぱい。2020/11/02(月) 00:16:12.08ID:msFhlzOD 頭弱い奴に限ってファイル名をOS上から変えるのなんなんだろうな バカはリッピングしなおした方がいいぞ 0743名無しさん@お腹いっぱい。2020/11/02(月) 00:22:48.15ID:C9X27+eT 喧嘩腰なの意味わからんけど night trap(disk1) night trap(disk2)